Hallå!

Söndag igen! Fy vad jag varit dålig på att uppdatera min blogg på sistone...bättring måste det bli! Den här helgen har gåttt fort som vanligt, har hunnit med en del i alla fall. I går var jag en vända på stan, sen åkte jag hem och städade och planterade lite vårfint i krukorna på trappen. Mysigt även om det var kallt ute fy det var råt. I dag har vi varit den snabbaste vändan på ike anågonsin i mitt liv, en halvtimme skulle bara hjälpa pappa att bära en TV.bänk. Sen åkte vi till Jonas och Jossan en sväng och hälsade på dom och deras lilla skrutt och nu har vi nyss kommit hem...puh..tiden går fort när man har roligt. Nu lagar Niklas mat ska bli supergott är duktigt hungrig nu! Ska bli nån slags fläskfilégryta mums!

Min hotmail kränglar jag kan inte öppna mina mail...har hållt på sen i Fredags vad trött jag blir..suck!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0