Konsten att packa lätt?

Okej jag ska bara vara borta över helgen...Men ändå kan jag inte bestämma vad jag ska ta med mej...för hur ska jag kunna veta vad jag vill ha på mej på lördag till exempel??? Därför blir det som vanligt att jag måste ta med några alternativ och väskan blir onödigt tung för en helgvistelse i sthlm...Men nu har jag begränsat mej till endast 2 alternativ/dag jag ska vara borta. Ha ha det är lite för att va mig. Jag tillhör dom som har övervikt på utresan när jag åker utomlands. När jag och Johanna skulle en vecka till Kreta för nån sommar sen kom hon hem till mej dan innan och lastade ur min väska. -Allt det här behöver du inte på en vecka, sa hon. - Vadå tyckte jag? Fattade ingenting. Men det var tur hon plockade ur, jag hade bara 1 kg övervikt på den utresan. Skönt att vi inte ska flyga i morn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0