HEPP!

Japp så var helgen med dess aktiviter över....började i torsdags med möhippa för Tilda. Hon hade en ovanligt söt ytstyrsle denna dag...skulle fått in foton i datorn men datorn var inte på humör för ett samarbete i dag! I fredags var det the perfect party på mårtensson, var riktigt bra drag amssor av folk! Resten av helgen ägnades åt en pangförkylning som jag äntligen börjar hämta mig i från! I går skola fick tillbaka arbetet jag jobbat med nu i vår...taskig examinator den elakingen ville att jag skulle justera saker som han tyckte inte passade...blähhh...jag som var så nöjd...så det har jag ägnat dagen till!!! Nu kommer jag inte på mer att skriva i arbetet så jag behövde en paus...

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0